Ennen klo 14 tilatut lähtee samana päivänä
Ilmainen toimitus yli 150€, muuten 5.90€ - Ilmainen palautus!

Asiakaspalvelu

Etkö löytänyt sopivaa LED-lamppua? Jäikö jokin asia mietityttämään?

Lähetä sähköpostia

asiakaspalvelu(at)superled.fi

tai jätä yhteydenottopyyntö

tai soita

045-352 3705

Tilaa Superledin uutiskirje

ja lunasta yllätysetu heti käytettäväksi

Tuotehaku

Selaa tuoteryhmiä

Oma tili

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä
Nämä sopimusehdot sisältävät Superled (jäljempänä “Palveluntarjoaja”) verkkopalvelun (jäljempänä “Palvelu”) käyttöä koskevat ehdot sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessään Palveluun tai ostaessaan tuotteita Palvelusta Palvelun käyttäjä (“Asiakas”) hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Palvelussa on näitä ehtoja tarkentavia tiedonantoja ja toimintaohjeita.

Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Asiakas hyväksyy muutokset Palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassaolevat sopimusehdot ovat nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivulla osoitteessa www.superled.fi

Asiakas
Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Myös oikeushenkilö eli yritys voi olla Asiakas, mutta tällöin Asiakkaalla ei ole kuluttaja-asiakkaille tarkoitettuja oikeuksia kuten tuotteen palautusoikeus. Sama koskee tilannetta, jossa Palvelusta ostettua tuotetta käytetään elinkeinotoiminnassa. Asiakas vastaa Palveluntarjoajalle antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Henkilötiedot ja niiden käyttö
Asiakasta koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Palveluntarjoajan ylläpitämään asiakasrekisteriin. Henkilötietojen käyttö on kuvattu rekisteriselosteessa.

Tuotteiden tilaaminen ja toimitus
Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomeen.

Kunkin tuotteen hinta, toimitustavat ja toimituskulut ilmoitetaan tuotesivulla. Samassa yhteydessä ilmoitetaan myös mahdolliset tuotteen saatavuuteen liittyvät rajoitukset.

Asiakas voi tehdä tilauksen Palvelussa. Tehty tilaus sitoo Asiakasta.

Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan mahdollisimman nopeasti – normaalisti seuraavana arkipäivänä tilauksesta.

Tilatut tuotteet saatetaan toimittaa asiakkaalle useammassa kuin yhdessä toimituserässä.

Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, Palveluntarjoajan asiakaspalvelu ottaa yhteyttä Asiakkaaseen.

Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus
Vastaanotettuaan tuotteen asiakkaalla on 7 vrk aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä.

Maksutavat
Asiakas voi maksaa tuotteen Palvelussa tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta. Käytössä olevat maksutavat ilmoitetaan tarkemmin Maksutavat-kohdassa.

Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus
Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus postipaketin vastaanotto- / noutohetkestä alkaen (mukaanlukien viikonloput ja pyhäpäivät, poislukien noutopäivä). Tuote on palautettava tai vaihdettava viimeistään 14. päivää seuraavana arkipäivänä. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta maksetut rahat siirretään takaisin palauttajan erikseen ilmoittamalle pankkitilille.

Vastaanotto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on toimitettu kuluttajalle tai noudettu postista. Asiakkaan velvollisuus on todistaa tämä päivä esimerkiksi kuitin avulla.

Palautusoikeutta ei ole tuotteen luonteen johdosta avatuilla tai millään muilla myyntikelvottomilla tai käytetyillä tuotteilla.

Tuotepalautukset aina:
a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä
b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä
c) Ilmoitus palautuksesta etukäteen Superled asiakaspalveluun sähköpostilla
d) Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.

HUOM! Palveluntarjoajalla on “asiakaspalautussopimus” Itella Oy:n kanssa. Aiheettomista palautuksista Palveluntarjoaja veloittaa toteutuneet kulut asiakkaalta. Puutteellisesti palautetut tuotteet Palveluntarjoaja lähettää asiakkaan kustannuksella takaisin.

Takuu
Tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Tuotteen takuuaika ilmoitetaan Palveluntarjoajan tuotesivulla. Jos takuuta ei ole mainittu, on se 1 vuosi. Asiakkaalle toimitetun tuotteen mukana seuraa lähetyslista, joka on myös tuotteen takuutodistus.

Tuotteen takuun perusteella tapahtuva vaihtaminen tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

Valmistaja voi vapautua takuuvastuusta mikäli voidaan osoittaa, että tuotteen virheellisyys tai rikkoutuminen on aiheutunut tapaturmasta, tuotteen ohjeiden tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä tai muusta Asiakkaan vastuulla olevasta seikasta. Tälläiseksi luetaan mm. tuotteen käyttäminen täysin ilmatiiviissä valaisimessa.

Asiakkaan on ilmoitettava tuotteen virheestä palveluntarjoajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun Asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita.

Muut ehdot

Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.

Mahdollisiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Maksutavat

Checkout-palvelu
Maksu pankkipainikkeilla

Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet, luottokortti, SveaWebPay Lasku ja SveaWebPay-osamaksu. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Lasku
SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen tililuotoksi
Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta.
Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.
Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää.
Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi.

Osamaksu
SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla.
Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi
Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi/tiliehdot/. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste
Rekisterinpitäjä:

SuperLED Oy
Pappilanniitty 8
90440 Kempele

Rekisteriasiat:
Kirjallisiin rekisteröintiä koskeviin ongelmiin ja palautteisiin vastataan viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.

Rekisterin nimi:
Superled-verkkokaupan kuluttaja-asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus:
Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja Superled-verkkokaupan oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, Superled-verkkokaupan ja/tai sen yhteistyökumppaneiden, mainostajien tms. mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella Superled-verkkokaupan viestimien ja palvelujen kautta.
Rekisterin tietosisältö:
Rekisteri sisältää mm. seuraavat tiedot asiakkaista:
· Yhteystiedot (nimi, yhteystiedot (osoite) yhteydenottoa varten, sähköposti)
· Tunnistustiedot (salasana/käyttäjätunnus)
· Demografiatiedot (ikä, ammatti yms.)
· Kiinnostustiedot (eri tuoteryhmät)
· Lupatiedot

Tilaushistoria
· Asiakassuhteen päättymistiedot

Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet:
Tietolähteenä ovat verkkopalvelun asiakkaaksi rekisteröitymisen yhteydessä sekä asiakassuhteen kestäessä asiakkaalta kerättävät tiedot. Henkilötietojen päivittämiseen saatetaan käyttää väestörekisteriä.

Tietojen luovutukset:
Superled voi luovuttaa henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin yhteistyökumppaneilleen, ellei rekisteröitynyt ole kieltänyt tietojensa tällaista käsittelyä tai luovuttamista.

Tietojen poistaminen:
Tietoja voidaan poistaa asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi. Lisäksi tietoja voidaan joutua poistamaan valvonnan seurauksena, mikäli asiakas väärinkäyttää palvelua tai harjoittaa palvelun avulla rikollista toimintaa tms.

Rekisterin suojauksen periaatteet:
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Superled-verkkokaupan tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee on suojattu palomuurilla ja muin teknisin toimenpitein kuten kryptauksin huomioiden toimenpiteiden aiheuttamat kustannukset.

Kielto-oikeus:
Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen ja käsittely suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia varten.